garazskapu-kaputechnika.hu
      Kezdőlap      Bemutatkozás      HOGYAN VÁSÁROLJAK      ÁSZF      Adatvédelem      KOSÁR TARTALMA      Regisztráció      Elérhetőségek

Hívjon minket!

Hívjon minket!

06-20/341-5763

Fontos oldalak
Termék kategóriák
Bejelentkezés
Kosár
Az Ön kosara jelenleg üres!
Kereső
Kifejezés:
Elérhetőségek

Telefon:

06-20/341-5763
06-20/386-7547

E-mail: 

fontkapu@fontkapu.hu

Hasznos linkek
Kövessen minket!

 

Impresszum
ÁSZF:

Általános Szerződési Feltételek - Üzletszabályzat

A jelen ÁSZF tartaqlamazza a "http://www.garazskapu-kaputechnika.hu" (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

Cégnév:  FONT és FONT Kft.

Székhely címe:  2457  Adony,  Vasút u. 18.

Cégjegyzékszám: 07-09-027507

Nyilvántartást vezető cégbíróság: Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága,                                                                                                                             8000 Székesfehérvár, Dózsa György út 1.

Statisztikai számjel: 24318985-4329-113-07

Adószám:  24318985-2-07

Bankszámlaszám:  10701094-69059131-51100005 CIB Bank

Elektronikus elérhetőség:  fontkapu@fontkapu.hu

Telefonos elérhetőség:  06-20/341-5763

                                            06-25/630-992

Az Általános Szerződéi Feltételek elfogadása

Kérjük, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és csakis abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, és amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Az ÁSZF letölthető az oldal alján található linkről (letölthető dokumentumok).

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

Az ÁSZF feltételeit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával fogadhatja el, és ezáltal a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.

A jelen Szabályzat visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 12 nappal a weboldalon megjeleníti. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

 A Webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

                                                                                                     

  • Garázskapu motorszettek
  • Garázskapuk és tartozékaik
  • Tolókapu motorok, motorszettek és kiegészítőik
  • Szárnyaskapu motorok, motorszettek és kiegészítőik
  • Kaputelefon szettek és kiegészítőik
  • Beléptető
  • Csengők, hangjelzők
  • Kaputelefon tápegységek, kiegészítők
  • A megvásárolt termékek beszerelése, telepítése, karbantartása
  • Műszaki tanácsadás

Rendelési információk

A webáruházban megjelenített termékek kizárólag on-line rendelhetőek meg, MPL futár által történő házhoz szállítással vagy személyes átvétellel.  A feltüntetett termék árak tartalmazzák a törvényben előírt 27 %-os áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás megtekinthető a Szállítási feltételek menüpont alatt.

A "garázskapu-kaputechnika.hu" webáruházban a termékkategóriák között böngészhet. Egy adott termékre kattintva megtekintheti annak rövid és bővebb leírását, árát, és hozzáférhet a termékről műszaki, telepítési leírásokhoz, műszaki rajzokhoz. A termékek adatlapján szereplő fotók eltérhetnek a a valóságostól, így egyes esetekben illusztrációként szerepelnek. Akciós árak a kedvezmény összegét is feltüntetve szerepelnek a pontos lejárati idővel együtt.

Rendelés menete

A vásárláshoz nem szükséges regisztráció, de regisztrált vásárlóinknak nem kell minden egyes rendelésnél megadni számlázási és szállítási adataikat, így a rendelés egyszerűbb.

A termékek alatt lévő "Kosárba helyezés" gombra kattintva kiválaszthatja a kívánt termékeket. A "kosár tartalma, Megrendelés" gombra kattintva ellenőrizheti a kosár tartalmát. A kosárban kitörölhet vagy hozzáadhat termékeket, ellenőrizheti a fizetendő árat. A megrendelés feladása előtt kiválaszthatja az Önnek megfelelő szállítási módot. Az  ingyenes személyes átvételen kívül  a szállítási költség sem a kosár összegében, sem a rendszer által automatikusan generált visszaigazoló e-mail-ben nem jelenik meg. A "Megrendelés" gombra kattintva Ön megadhatja szállítási és számlázási adatait, és az adatok ellenőrzését követően, elfogadva a jelen ÁSZF-et elküldheti megrendelését.

A szállítási költség összegét a megrendelés beérkezését követően a személyre szóló visszaigazolásban küldjük el. Ezután a Megrendelő megerősíti rendelést. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

A választott szállítási és fizetési módtól függően utánvéttel vagy előreutalást követően elküldjük a termékeket a megadott szállítási címre.

Fizetési módok

1. banki előre utalással: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, és Ön ezt a fizetési módot választotta, e-mail-ben elküldjük Önnek a számla másolatát a bankszámlaszám feltünetetésével. és az ennek alapján átutalt összeg megérkezik számlaszámunkra (a tranzakció általában másnap reggelre megérkezik), akkor adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.

2. utánvéttel: A terméket a MPL posta futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik a termék árának megfelelő összegben

3. Személyes átvétel esetén készpénzzel

Az adásvételi szerződés létrejötte:

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalairól, a szolgáltató a megrendelést e-mail-ben visszaigazolja, ezzel adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között.                        Amennyiben a megrendelést beérkezését visszaigazoló e-mail  a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötelezettség alól, nem köteles amegrendelt terméket megvásárolni, a szolgáltatást igénybe venni. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a webshopunkhoz, illetve az Önhöz megérkezettnek, amikor az hozzáférhetővé válik.  Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert a vevő rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni. 

2. A felhasználó elfogadja, hogy az íly módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és rá a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

3. A szerődés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja.

A rendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-17 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1-3 nap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 4-10 nap, de előfordulhat hosszabb határidő pl. garázskapu esetében. 

Cégünk nem vállal felelősséget a műszaki paramétereknek, technikai leírásoknak a gyártó vagy beszállító miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előreutalással történő kiegyenlítése esetén az összeget visszautaljuk a feladó bankszámlaszámára.

Szállítási díjak:

Súly (tól-ig)

Átvétel helye

2 kg-ig

5 kg-ig

20 kg-ig

30 kg-ig

40 kg-ig

Háznál

950 Ft

1150 Ft

1700 Ft

2520 Ft

3300 Ft

PostaPonton

790 Ft

950 Ft

1380 Ft

2050 Ft

-

MOL PostaPonton

850 Ft

990 Ft

1480 Ft

-

-

Csomagautomatánál

850 Ft
690 Ft*

990 Ft
850 Ft*

1480 Ft
1280 Ft*

-

-



Az utánvétkezelés az alábbi árakon érhető el:

Beszedendő áruérték

Szolgáltatás díja

Készpénzben kifizetve

Bankszámlára utalással

50 000 Ft-ig

320 Ft

305 Ft

50 001-100 000 Ft-ig

560 Ft

445 Ft

100 001-200 000 Ft-ig

700 Ft

600 Ft

200 001-1 000 000 Ft-ig

1500 Ft

1300 Ft

 

Házhoz szállítási információk

A garazskapu-kaputechnika.hu  Webáruházban feladott megrendeléseit az MPL postai futárszolgálat kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

A csomagok átvétele

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

ELÁLLÁSI JOG

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban, vagy telefonon. Elektronikus úton a az e-mail  küldési idejét, postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Telefonon történő jelzés alkalmával pedig annak időpontját. Postai úton kizárólag ajánlott küldeményként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére. 

A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát

a. a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b. olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére, beleértve a szállítási díjat is.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére.

Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el. Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

Kellékszavatosság

1.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?                                                                   Felhasználó a "garázskapu-kaputechnika.hu" webshopot üzemeltető Font és Font Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

1.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?                                         Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

1.3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?                                                   Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

1.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?                                                                             Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

1.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?                                                                 A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető "Font és Font Kft." nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

1.6. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával? Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

1.7. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján? Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

1.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

1.9. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

1.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

1.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól? A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.                                                     A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

1.12. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával? Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

1.13. Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján? A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

1.14. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól? A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

1.15. Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS

Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).

A szavatossági igény bejelentésének módjai:

1. Személyes bejelentés

A vállalkozás a fogyasztó nála személyesen bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, melyben rögzíti:

- a vásárló nevét, címét, 
- a termék megnevezését, vételárát, 
- a vásárlás időpontját, 
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását, 
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt, 
- a kifogás rendezésének módját. 
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. 

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani. Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót. A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

2. Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ). 
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét, 
- a termék megnevezését, vételárát, 
- a vásárlás időpontját, 
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt. 

A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

MELLÉKLET: Ellálási nyilatkozat-minta

VEGYES RENDELKEZÉSEK

Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

PANASZKEZELÉS RENDJE

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság                                                                                                                                   Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.                                                                                                                                     Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.                                                                                                                                 GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496                                                                                                                             Központi telefonszám: +36 1 459 4800                                                                                                                     Faxszám: +36 1 210 4677 E-mail: nfh@nfh.hu

LETÖLTHETŐ DOKUMENTUMOK:

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

ÁSZF